Care este vârsta minimă a unui cățel pe care dorim să-l cazăm ?

Principala noastră preocupare este bunăstarea și siguranța oaspeților noștri, așadar, putem primi un pui de cățel care are rapelul pentru vaccinul polivalent făcut cu minimum 15 zile înainte de cazare. Deci aproximativ in vârsta de 3 luni. In acest caz, va fi necesară o anexa la contractul de cazare, iar puiul nu va ieși din camera și nici nu va lua contact direct cu alți cateii.


Există o vârstă maximă ?

Nu. Dar trebuie sa ne asiguram ca putem îndeplini cerințelor de îngrijire pentru cățelul dv. bătrân. Așadar discutați cu noi, înainte de rezervare, care sunt nevoile cățelului vostru. Este important sa ne dați cât mai multe detalii: alimentație, tratament, afecțiuni, dacă poate urca și coborî scările, etc. In anumite cazuri va vom recomanda una dintre camerele VIP, sau vom alege împreuna cea mai buna soluție pentru cățelul dv..
După vârsta de 6 ani este necesară o anexa la contractul de cazare.


De ce trebuie sa semnez o anexa la contractul de cazare in cazul puilor sub 4 luni sau al cățeilor peste 6 ani inclusiv ?

Deoarece puii sub vârsta de 4 luni sunt foarte sensibili, pot avea probleme congenitale încă nedescoperite, boli in perioada de incubatie, sau alte probleme, iar, in cazul cățeilor peste 6 ani, când se considera ca au trecut deja in a doua parte a vieții, pot exista probleme medicale nedescoperite sau neașteptate.
Ambele grupe de vârsta sunt considerate din punct de vedere medical, “cu risc crescut”.
Va asigurăm ca vom face tot ce ne stă în putința ca șederea cățelului dv. la noi să fie cât mai sigură și plăcută, și vă mulțumim pentru înțelegere.


Ce trebuie sa aduc odată cu cățelul ?

  • în primul rând carnetul de sănătate,
  • mâncarea lui obișnuita, porționată in pungi (obligatoriu porționată !!!)
  • permitem maxim 2 jucării, necomestibile, care trebuie sa fie noi sau întregi, fără bucăți lipsa. In caz contrar vom presupune ca a înghițit bucăți de jucărie și vom fi nevoiți sa chemam ambulantă veterinara, serviciu pe care va trebui sa-l achitați.
  • avem un nr. mare de pături și coșulețe, pe care le spălam și le dezinfectăm permanent, așadar nu este nevoie de pături, saltele, sau culcușuri de la dv., mai ales textile, sau umplute cu vatelina, care, in cele mai multe cazuri vor fi roase.
  • pentru a avea mirosul dv. este permis maxim un tricou, la care sa puteți renunța. Din experiența noastră nu este nevoie de mai mult.
  • puteți aduce jucării motivaționale (care se umplu cu mâncare), sau obiecte de ros, (numai comestibile), dar acestea vor trebui aprobate de Recepție și de unul dintre instructorii noștri de dresaj.
  • dacă aveți un cățel mai sensibil la stomac, este bine sa-i aduceți apa obișnuita, sau apa plata. Sursa noastră de apa este filtrata și testata, dar cateii sensibili, prefera apa cu care sunt obișnuiți.

Este posibil sa piardă in greutate in timpul șederii la pet hotel?

La pet hotel câinii pot consuma mai multă energie ca de obicei. Sunt mai dinamici, simt alți căței, se joaca mai mult, caz in care portia obișnuita de mâncare nu este suficientă, sau, deși noi încercam sa evitam astfel de situații, pot avea o scădere a apetitului din cauza schimbării mediului și a dorului de familie.
De asemenea, va rugam sa va asigurați ca alegeți, in sezonul rece, o camera cu regimul termic corespunzător nevoilor cățelului dv.
In orice caz, va vom comunica dacă sunt probleme și împreuna cu dv., vom caută soluții.


Ce se întâmpla dacă apar probleme medicale ?

Facem tot ce ne sta in putința ca șederea cățelului dv. la noi sa fie cât mai sigura și cât mai plăcută. Personalul nostru este stabil, lucrează de mulți ani cu noi, toți dețin câini personali, și toți sunt instruiți cum sa identifice problemele. In cazul depistării unei probleme medicale, mai întai încercam sa luam legătura cu dv., (de aceea este necesar și un al doilea nr. de tel.), și, împreuna cu dv. gestionam cât mai bine situația. Dacă nu reușim sa va găsim, contactam veterinarul dv. (din detaliile de cazare), sau serviciul de ambulantă colaborator. Toată aceasta procedura durează maxim 30min, in cazul problemelor simple. In caz diferit, vom chema serviciul de ambulantă colaborator, care va prelua cazul.


Este posibil sa se îmbolnăvească in timpul șederii la dv.?

Activitatea noastră este guvernata de dragostea fata de animale. Facem totul pentru bunăstarea lor.
Locația noastră este periodic deparazitată și dezinfectata. Folosim substanțe profesionale, de uz medical, veterinar, detergenți dezinfectanți avizați. (Vircon, Ultrafresh)
Camerele sunt dezinfectate după fiecare cazare, iar anexele și spațiile de plimbare sunt spălate, dezinfectate și deparazitare periodic.
Deși ne trec pragul foarte multe animale, ne asiguram ca toate au vaccinurile și deparazitarile in curs.
Cu toate ca ne străduim foarte mult, șederea cățeilor la noi este, pentru unii dintre ei, o schimbare generatoare de stres. Acesta poate fi pozitiv, caracterizat prin exuberanta, agitație, cățelul simte, aude, miroase alți căței, interacționează cu îngrijitorii, se joaca ; sau poate fi negativ, ca o reacție schimbării mediului și a despărțiri de familie. Cunoaștem cu toții influența stresului asupra organismului. Acesta duce la scăderea imunității, probleme gastro intestinale, scădere in greutate, etc.
Cele mai frecvente probleme medicale cu care ne confruntam sunt cele intestinale, scaune diareeice in special. Acestea apar datorită stresului, schimbării apei obișnuite, diverselor recompense sau “bunătăți” pe care le aduc proprietarii la cazare, și, de regula se rezolva rapid.
Alte probleme ce pot apărea sunt acutizării ale unor condiții existente, chiar și nedepistate sau încă invizibile, problemele dermatologice fiind unele dintre ele. De asemenea, orice comunitate de catei, cum este un pet hotel, dar cum regăsim și in majoritatea parcurilor sau locurilor de joaca, prezintă un risc in ceea ce privește tusea de canisa (vezi ce este), de aceea solicitam vaccinarea cu minim 10 zile înainte de cazare.
In concluzie consideram ca la pet hotel riscul nu este mai mare decât in cazul unei ieșiri normale in parc.


De ce uneori când îl iau miroase diferit ?

Foarte mulți catei nesterilizați, atunci când sunt cazați la noi, au tendința sa-și marcheze camerele. Simt prezenta altor catei, masculi și femele, văd atunci când trec alti catei prin fata camerelor ii aud, le simt mirosul. Chiar dacă acasă nu au acest comportament, la pet hotel, se întâmpla sa urineze in camera. Oricât am încerca trece ceva timp pana când curățăm, timp in care, dacă cățelul este agitat poate calca in urina.
În timpul ieșirilor afara, al perioadelor de joaca sau socializare, cateii se pot murdari.
Dv. dupa o absenta mai îndelungată a cățelului puteți deveni mai sensibili la mirosul acestuia.
Din aceste motive va recomandam sa-l programați pentru un toaletaj, la pet salonul nostru, unde veți beneficia de prețuri preferențiale.


Ce condiții trebuie sa îndeplinească un cățel pentru a putea fi cazat ?

Trebuie sa fie vaccinat, inclusiv vaccinul contra tusei de canisa, deparazitat intern și extern in curs, conform vârstei, microcipat. Toate acestea trebuie sa se regăsească in carnetul de sănătate al cățelului pe care îl veți prezenta la cazare. Toate vaccinurile trebuie făcute cu minim 10 zile înainte de cazare, iar deparazitarile cu minim 5 zile înainte de cazare.
Pentru a putea sa-i asiguram cea mai buna îngrijire, va trebui sa ne informați despre orice afecțiune sau suferința a cățelului dv., încă de la rezervarea camerei.
Pentru cateii sub 4 luni, sau peste 6 ani, considerați grupa cu risc crescut, vom avea o anexa la contractul de cazare.


Între ce ore se face cazarea și decazarea ?

Suntem non stop la dispoziția dv., așadar puteți face cazarea la orice ora.  Ziua de cazare începe dupa ora 14.00 şi se încheie la ora 14.00 a doua zi  ( 24 ore).  Pentru cazarea/decazarea inafara acestui interval (early check in / late check out), poate exista posibilitatea cazarii in alt tip de camera si se va plati corespunzator.


Va pot vizita înainte sa ma hotărăsc ?

Sigur ca da ! Am fi chiar bucuroși sa ne cunoaștem înainte !
Va așteptăm cu drag in timpul orelor de program ale Recepției, de luni pana vineri între 10.00 și 18.00, sau oricând un angajat de serviciu va va prezenta locația noastră.
Pentru oaspeții vorbitori de engleză, recomandam vizita in timpul programului de Recepție, sau o programare telefonică, ca sa ne asiguram ca vor fi întâmpinați de un vorbitor al limbii engleze.


Cum fac o rezervare?

Cel mai simplu este sa folosiți aplicația de pe site-ul nostru sau sa ne vizitați in timpul programului de Recepție, de luni pana vineri între 10.00-18.00. Va trebui sa achitați un avans pentru confirmarea rezervării.
Nu facem rezervări telefonice.


Care este politica pentru anulare ?

Avansul achitat nu este transferabil sau portabil si este returnabil, mai putin costul unei nopti de cazare, conform camerei rezervate, numai in cazul anularii rezervarii si notificarii receptiei cu minim 15 zile calendaristice inainte de prima zi a perioadei rezervate. Avansul se considera pretul achitat pentru serviciul de a bloca o camera pentru perioada dorita si se deduce integral din costul sejurului la cazare, iar costul unei nopti in cazul anularii se considera pretul procesarii rezervarii si anularii, precum si al comisioanelor bancare aferente tranzactiilor.


Cățelul meu bea multă apa după ce îl iau. De ce ?

Toți cateii beneficiază permanent de apa proaspăta in camera și pe țarcurile de joaca, ne asiguram de asta permanent.
Exista catei care au obiceiul de a-și vărsa apa sau de a se juaca cu ea. Încercam sa prevenim cât putem acest comportament.
Dacă cățelul vine la decazare direct de la joaca, se întâmpla sa fie însetat. Deși exista apa permanent și in țarcuri, fiind atât de entuziaști in joaca sau socializare se poate întâmpla sa nu bea apa chiar înainte sa-l luați.


Îi pot aduce jucăriile favorite ?

Sigur ca da, dar permitem maxim 2 jucării, necomestibile, care trebuie sa fie noi sau întregi, fără bucăți lipsa. In caz contrar vom presupune ca a înghițit bucăți de jucărie și vom fi nevoiți sa chemam ambulantă veterinara, serviciu pe care va trebui sa-l achitați.
Dacă iese in spațiile de joaca, se pot încurca cu jucăriile altor catei, așadar va rugam sa le cereți la decazare.

Cum se desfășoară ieșirile afara?

Cateii petrec individual un timp în tarcurile noastre exterioare, special amenajate, îngrădite, acoperite, fără a fi deranjați de vremea nefavorabila. Suplimentar, contra cost, la cerere, pot fi disponibile diverse activitati, in perioadele nu foarte aglomerate, cum ar fi: jocul cu mingea, alergare la banda.

Pot plati la decazare?

Nu, Plata tarifului de cazare se face anticipat, la data semnarii prezentului contract, pentru intreaga perioada de cazare.


Îi putem aduce pătuțul lui ? Dar castroanele ?

Avem un nr. mare de pături și coșulețe, pe care le spălam și le dezinfectăm permanent, așadar nu este nevoie de pături, saltele, sau culcușuri de la dv., mai ales textile, sau umplute cu vatelina, care, in cele mai multe cazuri vor fi roase.
Avem castroane de inox, și, pentru câinii de talie mare, suporti, toate curățate și dezinfectate după fiecare decazare.
Așadar nu consideram ca este nevoie. Încercam sa facem lucrurile cât facile pentru dv., așadar e bine sa renunțam la bagajele care nu sunt neaparat necesare.


Aducem mâncarea lui obișnuita ?

Desigur! Este cea mai buna opțiune. Va rugam sa o porționati de acasă, in pungi de plastic, in așa fel încât sa ne asiguram ca va primi portia exactă.
Dacă mănâncă de obicei mâncare gătită, va recomandam sa-i aduceți conserve, care sunt similare. Exista pe piața o oferta generoasa și de calitate, inclusiv BIO sau pentru câini pretențioși.
Nu acceptam, oase sau mâncare gătită perisabilă, precum și orice fel de hrana raw.
Toate aceste măsuri sunt rezultate din experiența noastră si sunt pentru a ne asigura ca oferim maximum de siguranța si îngrijire oaspeților noștri.


Ce se întâmpla dacă nu-i ajunge mâncarea adusă ?

Vă vom semnala problema, și împreuna cu dv. vom gestiona situația. Dacă este timp veți putea face o comanda on-line cu livrare la noi, sau putem sa-i oferim hrana din oferta Royal Canin, pe care o veți achita la decazare.


Îi puteți administra tratamentul ?

Putem administra tratamente orale sub forma de pastile sau soluții buvabile, și tratamente externe. In aceste cazuri tratamentul trebuie organizat de dv. pe zile și ore in punguțe sau cutii speciale. Va rugam aduceți nr. exact, fără cantități in plus.
Nu administram tratamente injectabile. Pentru aceste cazuri puteți folosi un serviciu veterinar extern.
In cazul cățeilor sub tratament este necesară semnarea unei anexe la contractul de cazare.


Acceptați femele in călduri ?

Sigur ca da. Vor avea propria camera fără terasa, și vor ieși numai individual.


Acceptați orice rasa de cățel ?

Avem facilitățile și personalul calificat in așa fel încât sa putem asigura cea mai buna îngrijire pentru orice rasa de cățel.
Dacă exista cazuri speciale va rugam sa contactați Recepția înainte de rezervare, pentru a ne asigura ca alegeți cea mai buna varianta pentru cățelul dv..
Pentru rasele sensibile exista camere cu regim termic diferit, pentru. Ateii mai activi exista camere cu terasa proprie, iar pentru cei agresivi exista camere ce permit gestiunea lor cu interacțiune redusă.


Am un câine agresiv. Îl pot caza la dv.?

Pentru căteii agresivi fata de alți câini, exista camere individuale, și vor ieși pe țarcuri individuale, fără sa interacționeze cu alți cateii.
Pentru cateii mai dificili cu oamenii, avem camere care permit gestiunea lor cu interacțiune redusă, in așa fel încât sa reducem la minim stresul.
Pentru orice caz de acest fel va rugam sa ne contactați, și sa ne prezentați cât mai real și detaliat cazul. Ne vom asigura ca alegeți cea mai buna opțiune.


Sunt cateii de la Ringstar Pet Hotel supravegheați permanent ?

In incinta Ringstar Pet Hotel exista angajati de serviciu si/sau administratorul 24/24 ore pentru 7/7 zile, insa acestia nu stau cu cainele in camera sau în tarcurile de plimbare, iar cainele nu este supravegheat video de catre angajati.
După cum știți puteți opta pentru o camera cu acces la web-cam, caz in care apreciem orice ajutor din partea dv. in a-i oferi prietenului patruped o ședere cât mai plăcută la noi.
Puteți suna la orice ora, și un angajat de serviciu va asculta sugestiile dv.
Pentru a respecta orele de odihna ale cățeilor și pentru a nu le strica programul de somn, angajații circula cât mai puțin posibil in incinta între orele 23.00-6.00.


Pot cățeii mei sa stea in aceeași camera ?

Din rațiuni de siguranța putem caza maxim 2 catei de talie medie sau mare, și 3 catei de talie mică, intr-o camera, și numai dacă au același proprietar și locuiesc împreuna. In acest caz fiecare cățel in plus beneficiază de o reducere de 50% din prețul camerei pe noapte.


Pot suna sa aflu cum este cățelul meu ?

Puteți suna la orice ora, și un angajat de serviciu va asculta sugestiile dv. , sau va va informa despre cum se prezintă cățelul dv.
Pentru a respecta orele de odihna ale cățeilor și pentru a nu le strica programul de somn, angajații circula cât mai puțin posibil in incinta între orele 23.00-6.00.


De ce trebuie sa achit o taxa pentru alta ora de decazare sau de cazare ?

Fluxul de cazări și decazari, mai ales in perioadele aglomerate, are nevoie de o pauza pentru pregătirea camerelor. In cazul altor ore se crează costuri suplimentare datorate folosirii altor spații de cazare pentru cateii întârziați sau pentru cei care sosesc mai devreme. Aceste spații necesita operațiuni de curățenie și gestiune suplimentare, de aici taxele suplimentare, aceste taxe reflecta și responsabilitatea noastra suplimentara in orele depășite.


Ce pot face ca sa nu se plictisească cățelul meu pe timpul șederii la pet hotel ?

Principala noastră preocupare este bunăstarea oaspeților noștri. In măsura in care este posibil, și cățelul este sociabil, puteți opta pentru serviciul suplimentar de Day Care, care presupune introducerea cățelului in grupuri de socializare și joaca (vezi detalii despre Day Care).
Puteți opta in anumite cazuri pentru antrenament pe banda de alergare, sau plimbări individuale, prețul acestor extra servicii îl veți discuta la Recepție, in funcție de nevoile exacte ale cățelului dv.
In cazul unei șederi mai lungi de 2 săptămâni, puteți alege și lecții de dresaj cu unul dintre instructorii nostri atestați.


De ce exista o perioada de așteptare de 10 zile de la ultimul vaccin?

Deoarece, pentru binele cățelului dv., vrem sa ne asiguram ca nu exista reacții adverse și ca imunitatea s-a instalat.


Ce este tusea de canisa ?

„Este o afecțiune a căilor respiratorii superioare ce afectează câinii de toate vârstele, nu este zoonoză (NU se transmite la om).”
Detalii la http://www.speedvet.ro/articole/boli-frecvente/1125.html


Catelul meu poate pastra zgarda sau alte accesorii proprii, pe perioada cazarii?

Catelul va purta numai echipamentul furnizat de noi, orice zgarda, echipament sau accesoriu, altele decat cele furnizate de catre Hotel nefiind permise din rațiuni de siguranta.





Care este vârsta minimă a unei pisici pe care dorim să o cazăm ?

Principala noastră preocupare este bunăstarea și siguranța oaspeților noștri, așadar, putem primi un pui de pisica care are rapelul pentru vaccinul polivalent făcut cu minimum 10 zile înainte de cazare. Deci aproximativ in vârsta de 3 luni. In acest caz, va fi necesară o anexa la contractul de cazare.


Există o vârstă maximă ?

Nu. Dar trebuie sa ne asiguram ca putem îndeplini cerințelor de îngrijire pentru pisica dv. bătrâna. Așadar discutați cu noi, înainte de rezervare, care sunt nevoile pisicuței dv.. Este important sa ne dați cât mai multe detalii: alimentație, tratament, afecțiuni, etc. In anumite cazuri va vom recomanda una dintre camerele VIP, sau vom alege împreuna cea mai buna soluție pentru pisica dv..
După vârsta de 6 ani este necesară o anexa la contractul de cazare.


De ce trebuie sa semnez o anexa la contractul de cazare in cazul puilor sub 4 luni sau al pisicilor peste 6 ani inclusiv ?

Deoarece puii sub vârsta de 4 luni sunt foarte sensibili, pot avea probleme congenitale încă nedescoperite, boli in perioada de incubatie, sau alte probleme, iar, in cazul pisicilor peste 6 ani, când se considera ca au trecut deja in a doua parte a vieții, pot exista probleme medicale nedescoperite sau neașteptate.
Ambele grupe de vârsta sunt considerate din punct de vedere medical, “cu risc crescut”.
Va asigurăm ca vom face tot ce ne stă în putința ca șederea pisicii dv. la noi să fie cât mai sigură și plăcută, și vă mulțumim pentru înțelegere.


Ce trebuie sa aduc odată cu pisica ?

  • în primul rând carnetul de sănătate,
  • mâncarea obișnuita, porționată in pungi (obligatoriu porționată !!!)
  • permitem maxim 2 jucării, necomestibile, care trebuie sa fie noi sau întregi, fără bucăți lipsa. In caz contrar vom presupune ca a înghițit bucăți de jucărie și vom fi nevoiți sa chemam ambulantă veterinara, serviciu pe care va trebui sa-l achitați.
  • avem un nr. mare de pături, coșulețe, ansambluri de joaca, pe care le spălam și le dezinfectăm permanent, așadar nu este nevoie sa aduceți dv.
  • pentru a avea mirosul dv. este permis maxim un tricou, la care sa puteți renunța. Din experiența noastră nu este nevoie de mai mult.
  • puteți aduce jucării motivaționale (care se umplu cu mâncare), sau obiecte de ros, (numai comestibile), dar acestea vor trebui aprobate de Recepție și de unul dintre instructorii noștri de dresaj.
  • dacă aveți o pisica mai sensibila la stomac, este bine sa-i aduceți apa obișnuita, sau apa plata. Sursa noastră de apa este filtrata și testata, dar pisicile sensibile, prefera apa cu care sunt obișnuite.
  • avem litiere, pe care le spălam și dezinfectăm permanent, deci nu este nevoie sa aduceți dv.
  • preferabil este sa aduceți nisipul ei obișnuit, dar puteți găsi și la micul nostru Pet Shop, sau putem folosi nisipul nostru contra unei taxe suplimentare.
  • este bine sa aduceți și sa ridicați pisica cu o cușca de transport specială, sau cu un transportor textil sigur, nu in brațe va rugam !

    • Este posibil sa piardă in greutate in timpul șederii la pet hotel?

      La pet hotel pisicile pot consuma mai multă energie ca de obicei. Sunt mai dinamice sau pot avea o scădere a apetitului din cauza schimbării mediului și a dorului de familie.
      In orice caz, va vom comunica dacă sunt probleme și împreuna cu dv., vom caută soluții.


      Ce se întâmpla dacă apar probleme medicale ?

      Facem tot ce ne sta in putința ca șederea pisicii dv. la noi sa fie cât mai sigura și cât mai plăcută. Personalul nostru este stabil, lucrează de mulți ani cu noi, toți dețin animăluțe personale și toți sunt instruiți cum sa identifice problemele. In cazul depistării unei probleme medicale, mai întai încercam sa luam legătura cu dv., (de aceea este necesar și un al doilea nr. de tel.), și, împreuna cu dv. gestionam cât mai bine situația. Dacă nu reușim sa va găsim, contactam veterinarul dv. (din detaliile de cazare), sau serviciul de ambulantă colaborator. Toată aceasta procedura durează maxim 30min, in cazul problemelor simple. In caz diferit, vom chema serviciul de ambulantă colaborator, care va prelua cazul.


      Este posibil sa se îmbolnăvească in timpul șederii la dv.?

      Activitatea noastră este guvernata de dragostea fata de animale. Facem totul pentru bunăstarea lor.
      Locația noastră este periodic deparazitată și dezinfectata. Folosim substanțe profesionale, de uz medical, veterinar, detergenți dezinfectanți avizați. (Vircon, Ultrafresh)
      Camerele sunt dezinfectate după fiecare cazare, iar anexele și spațiile de plimbare sunt spălate, dezinfectate și deparazitare periodic.
      Deși ne trec pragul foarte multe animale, ne asiguram ca toate au vaccinurile și deparazitarile in curs.
      Cu toate ca ne străduim foarte mult, șederea la noi este, in unele cazuri, o schimbare generatoare de stres. Acesta poate fi pozitiv, caracterizat prin exuberanta, agitație, simte, aude, miroase alte animale, interacționează cu îngrijitorii, se joaca ; sau poate fi negativ, ca o reacție schimbării mediului și a despărțiri de familie. Cunoaștem cu toții influența stresului asupra organismului. Acesta duce la scăderea imunității, probleme gastro intestinale, scădere in greutate, etc.
      Cele mai frecvente probleme medicale cu care ne confruntam sunt cele intestinale, scaune diareeice in special. Acestea apar datorită stresului, schimbării apei obișnuite, diverselor recompense sau “bunătăți” pe care le aduc proprietarii la cazare, și, de regula se rezolva rapid.
      Alte probleme ce pot apărea sunt acutizării ale unor condiții existente, chiar și nedepistate sau încă invizibile, problemele dermatologice fiind unele dintre ele.
      In concluzie consideram ca la pet hotel riscul nu este mai mare decât in cazul unei ieșiri normale.


      De ce uneori când îmi iau pisica miroase diferit ?

      Foarte mulți motani nesterilizați, atunci când sunt cazați la noi, au tendința sa-și marcheze camerele. Simt prezenta altor pisici, masculi și femele, îi văd, îi aud, le simt mirosul. Chiar dacă acasă nu au acest comportament, la pet hotel, se întâmpla sa marcheze. Oricât am încerca trece ceva timp pana când curățăm, timp in care, poate calca in urina. Cu toții știm ce pretențioase și nereceptive la schimbări pot fi pisicile ! Se întâmpla sa nu le placa nisipul, litiera, camera, și multe alte lucruri, ce le pot determina sa nu și facă nevoile unde trebuie.
      Dv. dupa o absenta mai îndelungată a pisicii puteți deveni mai sensibili la mirosul acesteia.
      Din aceste motive va recomandam sa o programați pentru un toaletaj (dacă este obișnuita), la pet salonul nostru, unde veți beneficia de prețuri preferențiale.


      Ce condiții trebuie sa îndeplinească o pisica pentru a putea fi cazată ?

      Trebuie sa fie vaccinată, deparazitată intern și extern in curs, conform vârstei. Toate acestea trebuie sa se regăsească in carnetul de sănătate pe care îl veți prezenta la cazare. Toate vaccinurile trebuie făcute cu minim 10 zile înainte de cazare, iar deparazitarile cu minim 5 zile înainte de cazare.
      Pentru a putea sa-i asiguram cea mai buna îngrijire, va trebui sa ne informați despre orice afecțiune sau suferința a pisicii dv., încă de la rezervarea camerei.
      Pentru pisicile sub 4 luni, sau peste 6 ani, considerate grupa cu risc crescut, vom avea o anexa la contractul de cazare.


      Între ce ore se face cazarea și decazarea ?

      Suntem non stop la dispoziția dv., așadar puteți face cazarea la orice ora.


      Va pot vizita înainte sa ma hotărăsc ?

      Sigur ca da ! Am fi chiar bucuroși sa ne cunoaștem înainte !
      Va așteptăm cu drag in timpul orelor de program ale Recepției, de luni pana vineri între 10.00 și 18.00, sau oricând un angajat de serviciu va va prezenta locația noastră.
      Pentru oaspeții vorbitori de engleză, recomandam vizita in timpul programului de Recepție, sau o programare telefonică, ca sa ne asiguram ca vor fi întâmpinați de un vorbitor al limbii engleze.


      Cum fac o rezervare?

      Cel mai simplu este sa folosiți aplicația de pe site-ul nostru sau sa ne vizitați in timpul programului de Recepție, de luni pana vineri între 10.00-18.00. Va trebui sa achitați un avans pentru confirmarea rezervării.
      Nu facem rezervări telefonice.


      Pot plati la decazare?

      Nu, Plata tarifului de cazare se face anticipat, la data semnarii prezentului contract, pentru intreaga perioada de cazare.


      Care este politica pentru anulare ?

      Avansul achitat nu este transferabil sau portabil si este returnabil, mai putin costul unei nopti de cazare, conform camerei rezervate, numai in cazul anularii rezervarii si notificarii receptiei cu minim 15 zile calendaristice inainte de prima zi a perioadei rezervate. Avansul se considera pretul achitat pentru serviciul de a bloca o camera pentru perioada dorita si se deduce integral din costul sejurului la cazare, iar costul unei nopti in cazul anularii se considera pretul procesarii rezervarii si anularii, precum si al comisioanelor bancare aferente tranzactiilor.


      Îi pot aduce jucăriile favorite ?

      Sigur ca da, dar permitem maxim 2 jucării, necomestibile, care trebuie sa fie noi sau întregi, fără bucăți lipsa. In caz contrar vom presupune ca a înghițit bucăți de jucărie și vom fi nevoiți sa chemam ambulantă veterinara, serviciu pe care va trebui sa-l achitați.


      Îi putem aduce pătuțul lui ? Dar castroanele ?

      Avem un nr. mare de pături și coșulețe, pe care le spălam și le dezinfectăm permanent, așadar nu este nevoie de pături, saltele, sau culcușuri de la dv., mai ales textile, sau umplute cu vatelina, care, in cele mai multe cazuri vor fi roase.
      Avem castroane de inox, suporti, toate curățate și dezinfectate după fiecare decazare.
      Așadar nu consideram ca este nevoie. Încercam sa facem lucrurile cât facile pentru dv., așadar e bine sa renunțam la bagajele care nu sunt neaparat necesare.


      Aducem mâncarea lui obișnuita ?

      Desigur! Este cea mai buna opțiune. Va rugam sa o porționati de acasă, in pungi de plastic, in așa fel încât sa ne asiguram ca va primi portia exactă.
      Dacă mănâncă de obicei mâncare gătită, va recomandam sa-i aduceți conserve, care sunt similare. Exista pe piața o oferta generoasa și de calitate, inclusiv BIO sau pentru câini pretențioși.
      Nu acceptam, oase sau mâncare gătită perisabilă, precum și orice fel de hrana raw.
      Toate aceste măsuri sunt rezultate din experiența noastră si sunt pentru a ne asigura ca oferim maximum de siguranța si îngrijire oaspeților noștri.


      Ce se întâmpla dacă nu-i ajunge mâncarea adusă ?

      Vă vom semnala problema, și împreuna cu dv. vom gestiona situația. Dacă este timp veți putea face o comanda on-line cu livrare la noi, sau putem sa-i oferim hrana din oferta Royal Canin, pe care o veți achita la decazare.


      Îi puteți administra tratamentul ?

      Putem administra tratamente orale sub forma de pastile sau soluții buvabile, și tratamente externe. In aceste cazuri tratamentul trebuie organizat de dv. pe zile și ore in punguțe sau cutii speciale. Va rugam aduceți nr. exact, fără cantități in plus.
      Nu administram tratamente injectabile. Pentru aceste cazuri puteți folosi un serviciu veterinar extern.
      In cazul pisicilor sub tratament este necesară semnarea unei anexe la contractul de cazare.


      Acceptați femele in călduri ?

      Sigur ca da. Vor avea propria camera individuală.


      Acceptați orice rasa de pisica ?

      Avem facilitățile și personalul calificat in așa fel încât sa putem asigura cea mai buna îngrijire pentru orice rasa.
      Dacă exista cazuri speciale va rugam sa contactați Recepția înainte de rezervare, pentru a ne asigura ca alegeți cea mai buna varianta pentru pisica dv..


      Sunt pisicile de la Ringstar Pet Hotel supravegheate permanent ?

      In incinta Ringstar Pet Hotel exista angajati de serviciu si/sau administratorul 24/24 ore pentru 7/7 zile, insa acestia nu
      stau cu pisica in camera, iar aceasta nu este supravegheata video de catre angajati.
      După cum știți puteți opta pentru o camera cu acces la web-cam, caz in care apreciem orice ajutor din partea dv. in a-i oferi prietenului patruped o ședere cât mai plăcută la noi.
      Puteți suna la orice ora, și un angajat de serviciu va asculta sugestiile dv.
      Pentru a respecta orele de odihna ale cățeilor și pentru a nu le strica programul de somn, angajații circula cât mai puțin posibil in incinta între orele 23.00-6.00.

      Pot pisicile mele sa stea in aceeași camera ?

      Din rațiuni de siguranța putem caza maxim 2 pisici intr-o camera normala și maxim 4 pisici intr-o camera VIP și numai dacă au același proprietar și locuiesc împreuna. In acest caz fiecare pisica in plus beneficiază de o reducere de 50% din prețul camerei pe noapte.


      Pot suna sa aflu cum este pisica mea ?

      Puteți suna la orice ora, și un angajat de serviciu va asculta sugestiile dv. , sau va va informa despre cum se prezintă pisica dv.
      Pentru a respecta orele de odihna ale animăluțelor și pentru a nu le strica programul de somn, angajații circula cât mai puțin posibil in incinta între orele 23.00-6.00.


      De ce trebuie sa achit o taxa pentru alta ora de decazare sau de cazare ?

      Fluxul de cazări și decazari, mai ales in perioadele aglomerate, are nevoie de o pauza pentru pregătirea camerelor. In cazul altor ore se crează costuri suplimentare datorate folosirii altor spații de cazare pentru întârziați sau pentru cei care sosesc mai devreme. Aceste spații necesita operațiuni de curățenie și gestiune suplimentare, de aici taxele suplimentare, aceste taxe reflecta și responsabilitatea noastra suplimentara in orele depășite.


      De ce exista o perioada de așteptare de 10 zile de la ultimul vaccin?

      Deoarece, pentru binele pisicii dv., vrem sa ne asiguram ca nu exista reacții adverse și ca imunitatea s-a instalat.









      Ce alte animale ați cazat la Ringstar Pet Hotel ?

      In mod frecvent avem grija de rozătoare (chinchilla, hamsteri, porcușori de Guineea, etc.), papagali și alte păsări de colivie, reptile și chiar Pești .


      Exista camere speciale pentru alte animale decât catei și pisici ?

      De regula putem folosi fără probleme camerele pentru pisici, care sunt intr-o anexa separată, liniștita, cu muzica și aer condiționat, sau chiar și una dintre camerele VIP.


      Ce condiții trebuie îndeplinite pentru a ne putea caza animăluțul ?

      Va trebui sa aduceți adăpostul lui obișnuit, colivie, cușca, terariul , etc., mâncarea cu instrucțiuni exacte, și orice credeți ca îi va face acestuia șederea la noi mai plăcută.


      Ce se întâmpla dacă apar probleme medicale ?

      Facem tot ce ne sta in putința ca șederea animalului dv. de companie la noi sa fie cât mai sigura și cât mai plăcută. Personalul nostru este stabil, lucrează de mulți ani cu noi. In cazul depistării unei probleme medicale, mai întai încercam sa luam legătura cu dv., (de aceea este necesar și un al doilea nr. de tel.), și, împreuna cu dv. gestionam cât mai bine situația. Dacă nu reușim sa va găsim, contactam veterinarul dv. (din detaliile de cazare), sau serviciul de ambulantă colaborator. Toată aceasta procedura durează maxim 30min, in cazul problemelor simple. In caz diferit, vom chema serviciul de ambulantă colaborator, care va prelua cazul.


      Este posibil sa se îmbolnăvească in timpul șederii la dv.?

      Activitatea noastră este guvernata de dragostea fata de animale. Facem totul pentru bunăstarea lor.
      Locația noastră este periodic deparazitată și dezinfectata. Folosim substanțe profesionale, de uz medical, veterinar, detergenți dezinfectanți avizați. (Vircon, Ultrafresh)
      Camerele sunt dezinfectate după fiecare cazare, iar anexele și spațiile de plimbare sunt spălate, dezinfectate și deparazitare periodic.
      Deși ne trec pragul foarte multe animale, ne asiguram ca toate au vaccinurile și deparazitarile in curs.
      Cu toate ca ne străduim foarte mult, șederea animalelor la noi este, pentru unii dintre ei, o schimbare generatoare de stres. Acesta poate fi pozitiv, caracterizat prin exuberanta, agitație, simte, aude, miroasealte animale, interacționează cu îngrijitorii, se joaca ; sau poate fi negativ, ca o reacție schimbării mediului și a despărțiri de familie. Cunoaștem cu toții influența stresului asupra organismului. Acesta duce la scăderea imunității, probleme gastro intestinale, scădere in greutate, etc.
      Cele mai frecvente probleme medicale cu care ne confruntam sunt cele intestinale, scaune diareeice in special. Acestea apar datorită stresului, schimbării apei obișnuite, diverselor recompense sau “bunătăți” pe care le aduc proprietarii la cazare, și, de regula se rezolva rapid.
      Alte probleme ce pot apărea sunt acutizării ale unor condiții existente, chiar și nedepistate sau încă invizibile, problemele dermatologice fiind unele dintre ele.


      De ce trebuie sa semnez o anexa la contractul de cazare in cazul altor animale ?

      Deoarece de regula animalele mici sunt foarte sensibile, vârsta li se poate determina greu ca și starea generală. Pot avea probleme congenitale încă nedescoperite, boli in perioada de incubatie, sau alte probleme.
      Va asigurăm ca vom face tot ce ne stă în putința ca șederea animalului dv. la noi să fie cât mai sigură și plăcută, și vă mulțumim pentru înțelegere.


      Între ce ore se face cazarea și decazarea ?

      Suntem non stop la dispoziția dv., așadar puteți face cazarea la orice ora.


      Va pot vizita înainte sa ma hotărăsc ?

      Sigur ca da ! Am fi chiar bucuroși sa ne cunoaștem înainte !
      Va așteptăm cu drag in timpul orelor de program ale Recepției, de luni pana vineri între 10.00 și 18.00, sau oricând un angajat de serviciu va va prezenta locația noastră.
      Pentru oaspeții vorbitori de engleză, recomandam vizita in timpul programului de Recepție, sau o programare telefonică, ca sa ne asiguram ca vor fi întâmpinați de un vorbitor al limbii engleze.


      Cum fac o rezervare?

      Cel mai simplu este sa folosiți aplicația de pe site-ul nostru sau sa ne vizitați in timpul programului de Recepție, de luni pana vineri între 10.00-18.00. Va trebui sa achitați un avans pentru confirmarea rezervării.
      Nu facem rezervări telefonice.


      Care este politica pentru anulare ?

      Avansul achitat nu este transferabil sau portabil si este returnabil, mai putin costul unei nopti de cazare, conform camerei rezervate, numai in cazul anularii rezervarii si notificarii receptiei cu minim 15 zile calendaristice inainte de prima zi a perioadei rezervate. Avansul se considera pretul achitat pentru serviciul de a bloca o camera pentru perioada dorita si se deduce integral din costul sejurului la cazare, iar costul unei nopti in cazul anularii se considera pretul procesarii rezervarii si anularii, precum si al comisioanelor bancare aferente tranzactiilor.


      Sunt animalele de la Ringstar Pet Hotel supravegheate permanent ?

      In incinta Ringstar Pet Hotel exista angajati de serviciu si/sau administratorul 24/24 ore pentru 7/7 zile, insa acestia nu
      stau cu animalul dv. de companie in camera, iar acesta nu este supravegheat video de catre angajati.
      După cum știți puteți opta pentru o camera cu acces la web-cam, caz in care apreciem orice ajutor din partea dv. in a-i oferi prietenului dv. o ședere cât mai plăcută la noi.
      Puteți suna la orice ora, și un angajat de serviciu va asculta sugestiile dv.
      Pentru a respecta orele de odihna ale cățeilor și pentru a nu le strica programul de somn, angajații circula cât mai puțin posibil in incinta între orele 23.00-6.00.


      Pot suna sa aflu cum este animaluțul meu ?

      Puteți suna la orice ora, și un angajat de serviciu va asculta sugestiile dv. , sau va va informa despre cum se prezintă cățelul dv.
      Pentru a respecta orele de odihna ale oaspeților și pentru a nu le strica programul de somn, angajații circula cât mai puțin posibil in incinta între orele 23.00-6.00.


      De ce trebuie sa achit o taxa pentru alta ora de decazare sau de cazare ?

      Fluxul de cazări și decazari, mai ales in perioadele aglomerate, are nevoie de o pauza pentru pregătirea camerelor. In cazul altor ore se crează costuri suplimentare datorate folosirii altor spații de cazare pentru întârziați sau pentru cei care sosesc mai devreme. Aceste spații necesita operațiuni de curățenie și gestiune suplimentare, de aici taxele suplimentare, aceste taxe reflecta și responsabilitatea noastra suplimentara in orele depășite.